TOIMINTA LEMPÄÄLÄN JÄÄHALLISSA 26.11.-15.12.2020

Koronavirus tilanteen pahentuessa Pirkanmaalla on Lempäälän kunta ottanut Pirkanmaan koronanyrkin suositukset käyttöön. Suositukset ovat voimassa 15.12.2020 saakka.

Kiekkobussi Areena – Lempäälän jäähallin toimintaan vaikuttavat toimet:

”Kaikki aikuisia (yli 20-vuotiaat) koskeva joukkue- ja kontaktilajien (*) sisäliikuntatoiminta Lempäälän kunnan tiloissa keskeytetään niin ikään 15.12.2020 asti. Rajoitus ei koske sellaista aikuisten harrastustoimintaa, jossa osallistujien kahden metrin turvavälit säilyvät koko harjoituksen ajan, eikä kansainväliselle huipulle tähtäävää ammattimaista harjoittelua.”

Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki ajalta 26.11.-15.12.2020 em. kohderyhmään kuuluvien seurojen, yritysten ja yhteisöjen vuorot perutaan. Peruuntuneista vuoroista ei peritä maksua. Vuorot jatkuvat 16.12.2020.

Kilpasarjoihin osallistuvien joukkueiden mahdollisesta harjoittelusta jäähallin tiloissa, sovitaan erikseen Pirkanmaan koronanyrkin suositusten pohjalta.

Lasten ja nuorten harrastustoiminta jatkuu normaalisti, mutta liikuntasaleilla ei saa olla ulkopuolisia henkilöitä. Seurat ja yhdistykset vastaavat annettujen turvallisuusohjeiden noudattamisesta.

Yleisövuorot jatkuvat toistaiseksi. Vuoroille voi osallistua vain alle 20- vuotiaat lapset ja nuoret. Mikäli lapsi tarvitsee vanhemman apua, on vanhemman noudatettava turvavälejä ja käytettävä maskia.

Toiminta jäähallilla:

1. Hallille ei tulla sairaana.
  2. Vuorolle vain toiminnan kannalta välttämättömät henkilöt. Pelaajien/urheilijoiden/harrastajien lisäksi vain valmennus/ohjaus, joukkueenjohto ja huolto. Muiden tulee pysyä hallin ulkopuolella.
  3. Sylkeminen jäälle, lattioille yms. pinnoille on ehdottomasti kielletty.
  4. Huomioithan liikkuessasi hallilla myös muut käyttäjät. Annat tilaa kulkea.
    Annat rauhan edellisten poistua vuoroltaan. Ja poistutaan vuorolta ripeästi seuraavien alta pois. Oheisharjoittelu tapahtuu ulkona.
  5. Kahvio ja katsomotilat 1-2 hallien välissä on rajattu ja yleisön käytössä. Alueella on noudatettava turvavälejä.
  6. Pidäthän huolta osaltasi siisteydestä ja käsihygieniasta.
  7. Suosittelemme maskinkäyttöä ja koronavilkku päälle!

Yhteistyöllä, joustavuudella, reippaalla toiminnalla ja rennolla asenteella tästäkin hyvä tulee!

Comments are closed.